تعمير پكيج ديواري بوتان

بيشتر از ۶۰ سال است كه محصولات گروه صنعتي بوتان در سرتاسر كشور و فراتر از مرزها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
با استفاده از فناوري و تكنولوژي روز جهان،
تحقيق و توسعه و بهينه‌سازي محصولات در راستاي نياز مشتريان قسمتي جدا نشدني از فرآيند توليد اين گروه صنعتي بوده است
پكيج‌هاي ديواري بوتان 
جايگزين مناسبي براي سيستم‌هاي گرمايش مركزي موتورخانه هستند.
كه ضمن ايجاد گرماي مطبوع و آب گرم واحدهاي مسكوني، فاقد محدوديت‌هاي موتورخانه هاي سنتي بوده و رفاه بالاتري را فراهم مي‌كنند.
استفاده از پكيج ديواري بوتان به نسبت آبگرمكن ديواري و سيستم شوفاژخانه مركزي مزيت‌هاي بسياري دارد .
پكيج از نظر ميزان صدا بسيار كم صداتر بوده و نوسانات دماي آب در آن اصلا قابل احساس نيست .
روشن شدن و كاركرد آن در مقايسه با آبگرمكن و شوفاژخانه مركزي خيلي كم صداتر است.
و همه مهم‌تر راندمان آن در مقايسه با سيستم شوفاژخانه مركزي بسيار بيشتر است.
از ديگر محاسن استفاده از پكيج ،اشغال فضاي كمتر در مقايسه با سيستم آبگرمكن ايستاده و سيستم شوفاژخانه مركزي است.

 

راه‌هاي رفع معايب پكيج بوتانهمان طور كه بالاتر گفتيم، هنگامي كه پكيج بوتان دچار مشكل مي‌شود، مي‌توانيد با استفاده از كد خطاي آن، به تعمير پكيج بوتان بپردازيد. در نظر داشته باشيد اگر در زمينه تعميرات پكيج بوتان مهارت كمي داريد، بهتر است تشخيص و رفع معايب پكيج بوتان خود را به متخصص بسپاريد. از موارد ديگري كه مي تواند از خرابي پكيج جلوگيري كند و همچنين مي تواند يكي از راه هاي رفع معايب پكيج بوتان باشد، هواگيري پكيج است كه در ادامه به مزاياي آن و همچنين روش هواگيري مي پردازيم.

 

وقتي شما پكيج بوتان خريداري مي كنيد نياز به نصب و راه اندازي آن داريد. شما براي نصب و راه اندازي پكيج بوتان خود مي توانيد از خدمات نصب پكيج الكترو خدمات استفاده كنيد.
براي اين منظور فقط كافي است با توجه به منطقه خود يكي از شماره تلفن هاي ما را گرفته و مورد را با كارشناسان ما هماهنگ كنيد تا در هر زماني كه شما بخواهيد نصابان ما نزد شما بيايند و خدمات نصب پكيج ديواري را براي شما انجام دهند.

 
سرويس پكيج بوتان


سرويس پكيج بوتان يكي از مهم ترين تاسيسات ساختماني پكيج بوتان مي باشد. با سرويس به موقع پكيج بوتان به بازدهي بيشتر آن و طول عمر آن كمك مي كنيد. در سرويس و تعمير بايد از سرويسكاراني با مهارت و با تجربه بهره بگيريد. شايد در فاز اول براي شما اين سوال پيش بيايد كه چه زماني بايد پكيج خود را سرويس نماييد؟ بايد بگوييم كه سرويس پكيج بوتان در هر 6 ماه يك بار الزامي است، اما اينكه بايد در اين 6 ماه اينكار را انجام دهيد نشان از بد بودن و سريع خراب شدن دستگاه نيست، بلكه نشانه ي اهميت دادن به سيستم گرمايشي خانه و جلوگيري از خراب شدن آن است.


سرويس پكيج بوتان با نظارت كامل با تجربه ترين سرويسكاران در مجموعه الكترو خدمات انجام مي شود و شما مي توانيد در هر كجاي تهران از خدمات ارزنده ما در اين زمينه بهره ببريد.
البته اگر پكيج بوتان شما خراب شده است و بدرستي كار نمي كند نگران نباشيد، ما در الكترو خدمات بهترين و با تجربه ترين تعميركاران پكيج را داريم كه مي توانند براحتي پكيج بوتان شما را تعمير كنند.
تعمير پكيج بوتانبراي خيلي از ما پيش آمده است كه پيكج ما به خوبي كار نمي كند، روشن مي شود اما گرم نمي كند، يا اينكه در پنل خود خطاهايي را نمايش مي دهد. هر كدام از اين خطاها براي انجام نشدن يك سري عمليات است.
بعضي از اين خطاها اگر جدي گرفته نشوند مي توانند خطرات جبران ناپذيري را به خانه و خانواده بزنند. پس پيشنهاد ما اين است كه به جاي جستجو در خصوص كد خطاي پكيج بوتان به سراغ يك متخصص و تعمير كار برويد تا بيايد و مشكل شما را حل كند. زيرا سيستم گرمايشي پكيج اگر دريچه خروجي اش خراب باشد منجر به سانحه اي دلخراش خواهد شد.
ما در الكترو خدمات با در اختيار داشتن بهترين تعمير كاران پكيج براي برند بوتان مي كوشيم بهترين خدمات را در اين زمينه در شهر تهران به شما بدهيم. شما در هر كجاي شهر تهران مي توانيد درخواست خود را مبني بر تعمير پكيج بوتان به مجموعه ما مخابره كنيد تا در كمترين زمان ممكن و فوري تعميركاران ما را در كنار خود داشته باشيد.
الكترو خدمات داراي تيمي متخصص براي انجام كليه خدمات تاسيساتي سيستم هاي گرمايشي از جمله تعمير و سرويس پكيج مي باشد. خدمات ما فعلا محدود به شهر تهران است كه با سرعت زياد سعي داريم آن را به شهرهاي همجوار هدايت كنيم.
عيب يابي پكيج بوتانهر پكيج داراي حداقل 15 تا 20 قطعه اساسي است كه در هنگام تعمير پكيج بايد تك تك اين قطعات چك شوند تا از سلامت كامل دستگاه اطمينان حاصل شود. البته در پكيج هاي امروزي براي درست كار نكردن هر كدام از قطعات كدهاي خطايي در نظر گرفته شده است كه هر كدام از آنها نشان دهنده درست عمل نكردن قطعه يا قطعاتي در پكيج ديواري است.

 

يكي از متداوال ترين مشكلات پكيج هاي ديواري تجمع رسوب در قطعات و لوله‌هاي پكيج ديواري بوتان مي‌باشد .
كه در صورت انجام نشدن رسوب‌زدايي پكيج مي‌تواند باعث ايجاد خسارات جبران‌ناپذيري شود.
متاسفانه عده ي زيادي از مردم تصور مي‌كنند كه رسوب‌زدايي دوره‌اي پكيج ديواري بوتان توسط تعمير كار پكيج ديواري بوتان هزينه اضافي يا كاري بيهوده است.
در همين راستا ما مقاله رسوب‌زدايي پكيج ديواري را منتشر كرديم تا اهميت جرم گرفتن را به شما عزيزان نشان دهيم
در حالي كه سرويس و تعمير پكيج ديواري بوتان راهي براي پيشگيري از ايجاد خسارات جبران ناپذير يا تعميرات پكيج با هزينه هاي بالا مي باشد.
با توجه به املاح موجود در آب با مرور زمان و كاركرد پكيج مبدل حرارتي سختي‌هاي موجود در آب در پكيج رسوب ايجاد كرده.
و باعث آسيب رساندن به بخش‌هاي ديگر پكيج شده و در نتيجه از راندمان پكيج به مرور كاسته مي‌شود .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.