بهترين شركت هاي پله برقي در سال 2022

انتخاب پله برقي مناسب براي ساختمان شما يك كار دلهره آور است. شما بايد پله برقي اي را پيدا كنيد كه تمام عملكردهاي مورد نياز شما را داشته باشد و همچنين ايمن، قابل اعتماد و آسان براي استفاده باشد. برندهاي مختلف آسانسور مزايا و فناوري منحصر به فرد خود را ارائه مي دهند كه در اين مقاله به بررسي آنها خواهيم پرداخت.

همانطور كه دنياي اطراف ما مدرن مي شود و تغيير مي كند، آسانسورهاي اورتك تفاوتي ندارند. آنها روزانه بيش از يك ميليارد مسافر را جابجا مي كنند، و بنابراين، انگيزه بزرگي براي بهينه سازي استفاده از زمان مرتبط با اين سيستم ها وجود دارد. با استفاده از فناوري جديد آسانسورها، آسانسورهاي هوشمند مي توانند زمان سفر را به طور متوسط ​​50 درصد كاهش دهند. با سيستم هايي مانند Kisi Access Control، مي توانيد آسانسورهاي خود را به طور موثرتري مديريت و نگهداري كنيد.

سيستم هاي كنترل دسترسي، دسترسي به ساختمان و پياده روي را براي اطمينان از ايمني همه مديريت مي كنند. علاوه بر اين، سيستم دسترسي بدون دست را امكان پذير مي كند - كه منجر به محيطي تميزتر و سالم تر مي شود.

براي كمك به شما در يافتن آسانسورهاي مناسب براي ساختمان خود، اين ليست از برترين برندهاي آسانسور در سال 2021 را گردآوري كرديم.

  1. اوتيس

آسانسور Otis به عنوان يكي از بهترين ها در جهان شناخته شده است. اين آسانسورها را مي توان در ساختمان هاي نمادين مانند برج ايفل، ساختمان امپاير استيت و برج خليفه يافت.

تعادل بين زيبايي شناسي و پايداري چيزي است كه اين آسانسورها را بسيار محبوب كرده است. سوار شدن در يكي از اين آسانسورها احساس امنيت و تجمل را ايجاد مي كند.

Otis از Standby ETA+، روشنايي LED و درايوهاي ReGen استفاده مي كند كه مصرف انرژي آنها را تا 60 درصد كاهش مي دهد. علاوه بر اين، آنها 98٪ كمتر از بسياري از شركت هاي پله برقي از روغن روان كننده استفاده مي كنند و آسانسورهاي آنها را بسيار دوستدار محيط زيست مي كند.

2. ميتسوبيشي

ميتسوبيشي الكتريك يكي از برندهاي جديد آسانسور است. با اين حال، فناوري آينده نگر آنها را به يكي از برترين برندهاي آسانسور در ايالات متحده تبديل مي كند.

آنها ركوردهايي را براي داشتن برخي از بلندترين و سريع ترين آسانسورهاي جهان دارند و همچنان محدوديت هاي فناوري آسانسور را در پيش مي گيرند. آسانسورهاي ميتسوبيشي عليرغم تمركز بر فناوري‌هاي فوري و جديدتر، اطمينان مي‌دهند كه ايمني آسانسورهايشان از بهترين‌هاست. اين برند تخصصي در زمينه آسانسور ساختمان هاي تجاري و كارخانه هاي صنعتي مي باشد.

3. شيندلر

پيدايش شيندلر به سال 1874 برمي گردد و آن را به يكي از قديمي ترين و قابل اعتمادترين شركت هاي پله برقي در فضاي آسانسور تبديل مي كند. آسانسورهاي آنها را در سرتاسر جهان، در ساختمان هاي اداري، مراكز خريد، فرودگاه ها و ديگر مناطق پر رفت و آمد خواهيد يافت.

برند شيندلر بر ايجاد آسانسورهايي ايمن، كاربرپسند و راحت براي استفاده همه تمركز دارد. آنها به شدت فناوري خود را براي اطمينان از كارايي و قابليت اطمينان آزمايش مي كنند.

4. كونه

Kone يك شركت از شركت هاي پله برقي فنلاندي است كه در زمينه مهندسي مكانيك يا صنايع تخصص دارد. آنها آسانسورهاي پيشرو را ارائه مي كنند كه بر اساس انجام يك وظيفه عملي براي ساختمان به جاي جذابيت زيبايي شناسي ساخته شده اند. اين شركت با تمركز بر تردد افراد، جايگاه خود را به عنوان يكي از برترين برندهاي آسانسور در جهان تثبيت كرد.

Kone متوجه شد كه هر ساختمان جريان ترافيك منحصر به فرد خود را دارد و آسانسورهاي آنها براي پشتيباني از اين مهندسي شده است. اين امكان مهندسي آگاهانه تر و محصول بهتر را فراهم مي كند.

علاوه بر اين، Kone بيش از صد سال است كه آسانسور مي‌سازد، بنابراين آنها در ارائه راه‌حل‌هاي پيچيده و مقابله با مشكلات پيچيده مهندسي مهارت دارند.

5. Thyssenkrupp

اگرچه اين شركت تنها 18 سال قدمت دارد، اما در حال حاضر به عنوان يكي از بهترين شركت هاي پله برقي در جهان شهرت يافته است. Thyssenkrupp مستقر در آلمان، بر ايجاد آسانسور و فناوري متناسب با سرعت دنياي مدرن تمركز دارد.

اولين مزيت بارز زيبايي آسانسور آنهاست. در پشت صحنه، Thyssenkrupp همچنين به طور مداوم فناوري مدرن تر و بهتري را وارد مي كند. اخيرا آنها MULTI را عرضه كردند، اولين آسانسوري كه بدون طناب كار مي كند. نوآوري ها و كيفيت ساخت آنها ايمني و راحتي مسافران را در هر آسانسور تضمين مي كند.

6. آسانسور هيونداي

اين شركت كره جنوبي محبوب ترين توليد كننده آسانسور در بازار داخلي خود در بين شركت هاي پله برقي است اما محصولات خود را به سراسر جهان صادر مي كند. اين آسانسور در مارس 2020 سريعترين آسانسور جهان را توسعه داده است كه به سرعت 21 متر بر ثانيه مي رسد. از سال 2009 ديگر آسانسورهاي فوق سريع بخشي از عرضه آسانسور هيونداي بوده است.

افكار نهايي

انتخاب برند و مدل پله برقي مربوط به يكي از شركت هاي پله برقي يك تصميم بزرگ است، اما پس از آن بايد به نحوه مديريت آسانسور و دسترسي به آن نيز فكر كنيد، اگر مي خواهيد ساختمان خود را ايمن نگه داريد. با گنجاندن يك سيستم كنترل دسترسي، مي توانيد مديريت كنيد كه چه كسي مجاز است به مناطق خاصي در ساختمان شما برود و همچنين بسته به فروشنده، قابليت هاي پيشرفته تري را نيز دارد.

 

Kisi Access Control با آسانسورها و درها ادغام مي شود تا به شما كمك كند دسترسي به اطراف ساختمان هاي خود را كنترل و نظارت كنيد - با تمام نقاط ورودي و مكان هاي قابل مديريت از يك داشبورد. ساير ويژگي‌ها عبارتند از محدوديت‌هاي زماني و كاربر، يكپارچه‌سازي نظارت تصويري، و اعتبار گوشي هوشمند. علاوه بر اين، مي‌توانيد افرادي كه در آسانسورها و زمان‌هاي خاص سفر كرده‌اند را رديابي كنيد. اين امكان كنترل كامل و ايمني محل شما را فراهم مي كند.

از آنجايي كه شركت‌هاي پله برقي مانند Otis، Mitsubishi و Thyssenkrupp به نوآوري و پيشرفت‌هاي فناوري با آسانسور ادامه مي‌دهند، Kisi با استفاده از آسانسورخوان‌ها و ساير فناوري‌ها به ايمن‌تر شدن ساختمان‌ها كمك مي‌كند. ببينيد كه چگونه شركت فناوري محيط كار Envoy Kisi را در آسانسورهاي خود پياده‌سازي كرد و كارمندانش يك ميانبر سيري را با استفاده از Kisi API براي ادغام ايجاد كردند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.